GİRİŞ YAP

MENÜ

0

İade Şartları

İade Şartları

Tüketici İşlemlerinde İade Ve Değişim Koşullarımız

TÜKETİCİ, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. ALICI, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde malı iade etmek zorundadır, aksi takdirde SATICI’nın cayma hakkının kullanımından doğan bir sorumluluğu doğmayacaktır. Tüketicinin ürünü kargoya tesliminden sonra ürünün SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde ürün bedeli ek masraf talep edilmeksizin tek seferde ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı kullanımı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI'nın anlaşmalı olduğu UPS kargo firması ile iade edilmesi halinde SATICI tarafından karşılanır. Malın iadesinin yapılmaması halinde ortaya çıkacak zararlardan, maddi kayıplardan TÜKETİCİ sorumlu olacaktır.

İADE VE CAYMA HAKKININ KULLANIMIYLA İLGİLİ OLARAK ÖN BİLGİLENDİRME FORMUNUN OKUNMASI GEREKİR.

Cayma Bildiriminin Yapılacağı İletişim Bilgisi

1. Cayma Bildirimi;

a. eticaret@fotech.com.tr adresine e-posta gönderilebilir,

b. 0090 216 456 50 86 no’lu numaraya fax çekilebilir.

c. Ataşehir Bulvarı 38. Ada Ata 3/3 Plaza Kat: 5 Daire: 51, 52 Ataşehir 34758 İstanbul / Türkiye adresine posta yoluyla gönderilebilir.

Cayma beyanı, başka bir işlemle karışıklığı önleyecek şekilde açık olmalıdır. İçeriğinde muhakkak sözleşme numarası yazmalıdır. Sipariş numarası belirtilmeyen/yazılmayan cayma bildirimlerinin işleme alınması mümkün olmadığından, bu beyanlar geçersiz sayılacaktırlar. Cayma bildirimde FORM VE ANKETLER (https://www.fotech.com.tr/tr/dosya-arsiv/form-ve-anketler) linkinde yer alan CAYMA FORMU da kullanılabilir.

2. Cayma Hakkı Kullanılamayacak İşlemler Ve Ürünler;

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde belirtilen, mesafeli sözleşmelerde cayma hakkının kullanılamayacağı hallerde CAYMA HAKKINI KULLANAMAZ.

Yasal düzenlemeler uyarınca aşağıdaki hallerde de cayma hakkının kullanılması mümkün değildir:

1. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
2. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,
3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara ilişkin sözleşmeler,
4. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,
5. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
6. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,
7. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
8. Cayma süresi içinde malın işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde,
9. Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler,
10. Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde,
11. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.


Aşağıdaki cihazların iade edilebilmesi, ürünün cayma süresi içinde ve kullanılmamış olması veya aynı süre içinde ve işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanıldığı halde değişiklik ve bozulmalar meydana gelmesi şartına bağlıdır. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde anlaşmalı olduğumuz (UPS Kargo) kargo firmasının dışında yapılacak gönderilerin ücreti tüketici tarafından ödenecektir. Bunlar dışında, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerin iadesi FOTECH tarafından kabul edilmeyecektir.

  • Dönüştürücüler
  • Toplantı Odası Rezervasyoncuları
  • Video Extenders
  • Video Switches
  • Video Wall
  • Digital Signage
  • IP Tabanlı KVM
  • Digital KVM Matrix Switch
  • Multiview KVM
  • KM Switches
  • Veri Merkezi KVM LCD Konsollar
  • Veri Merkezi KVM Aksesuarları
  • Güvenli Masaüstü KVM Switch
  • Control Bridge Kontrol Sistemi
  • Duvara Monte Kontrol Paneli
  • Bakır Patch Kablolar
  • El Aletleri ve Aksesuarlar
  • Bağlantı Ekipmanları
  • Kabinetler
  • Switch
  • Medya Dönüştürücüler
  • SFP ve Aksesuarları
  • IoT Ürünleri
  • Bakır / DSL Testi
  • Saçılım (Dispersion) Analizi
  • Fiber Kontrolü
  • Canlı Fiber Tespiti
  • Modüler Test Platformları
  • Network Protokol Testi
  • Optik Güç ve Kayıp Testi
  • ORL Test Cihazları
  • OTDR ve iOLM
  • Spektral Test
  • Test Fonksiyonu Sanallaştırma
  • Test Raporlama ve Otomasyon
  • Data Kablosu Test Cihazları
  • Network Test Cihazları
  • CCTV Test Cihazı
  • RF Test Cihazı
  • Fiber Ek Cihazları
  • Fiber Kesiciler (Cleavers)
  • Ek Tipi Konnektörler
  • Cloud Yazılımı
  • Modüler Senkronizasyon Sistemleri
  • Carrier Grade NTP & PTP IEEE 1588 Grand Masters
  • Kurumsal Network Zaman Sunucuları
  • GPS Enstrümanları
  • Telekom Birincil Referans Kaynakları
  • Anten ve Zamanlama Aksesuarları
  • Tüm Aksesuarlar


İadesi Kabul Edilmeyen Ürünler

  • Müşteri için özel üretimi yapılan cihazlar
  • Size özel üretilen proje kutuları
  • Cayma süresi içinde işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun olmayan şekilde kullanılan ürünler
  • Aksesuarları eksik olan ürünler
  • Hasarlı ürün kutusu (Orijinal kutunun kaybolması ya da hasar görerek açılması)


İade İşlemleri

  • Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekirse tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade işlemlerinin tamamlanma süresi cayma hakkının kullanıldığının Tüketici tarafından FOTECH’e usulüne uygun şekilde bildirilmesinden sonra ürünün FOTECH’e tesliminden itibaren 14 (on dört) günü geçemez.
  • İade onaylandığında sistemimizdeki mail adresinize ürün bedelini belirtir ve banka hesap bilgilerinizi isteyen mesaj gönderilmektedir. Bu mesajı aldığınızda eticaret@fotech.com.tr e-posta adresimize, iadenizin bedeli nispetinde ürün ya da para iadesi seçeneklerinden birini talep ettiğinizi belirten maili göndermelisiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, talebinize ilişkin mail alınır alınmaz, iade işlemlerine başlanılacaktır. Siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise hesap bilgilerini göndereceğiniz banka hesabınıza yansıtılacaktır.

E-BÜLTEN

Güncel ürün ve kampanyalarımızdan haberiniz olsun!