GİRİŞ YAP

MENÜ

0

Mesafeli Satış ve Ticari Alım Satım Sözleşmesi

Mesafeli Satış ve Ticari Alım Satım Sözleşmesi

 

BU LINK’TE, İKİ FARKLI SÖZLEŞME BULUNMAKTADIR.

İLK SÖZLEŞME; TÜKETİCİ MEVZUATI (MESAFELİ SATIŞ YÖNETMELİĞİ) GEREĞİNCE DÜZENLENMİŞ OLUP, SADECE TÜKETİCİLER İÇİN GEÇERLİDİR.

İKİNCİ SÖZLEŞME İSE; TÜKETİCİ İŞLEMİ SAYILMAYAN, TİCARİ MAHİYETTE OLAN ALIMLAR İÇİN DÜZENLENMİŞTİR.

HER İKİ SÖZLEŞMENİN AYNI LİNKTE YER ALMASI; TİCARİ ALIM SATIM YAPAN KİŞİLERE, İLK SÖZLEŞMEDEKİ HAK VE YETKİLERİ VERMEZ.

 

I - TÜKETİCİLERE YÖNELİK MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1.Taraflar

1.1. Alıcı:

Adı/Soyadı: %%alici_isim%% (bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır)

Adres: %%alici_adres%%

Fatura Adresi: %%alici_fatura_adresi%%

Telefon: %%alici_tel%%

Tarih: %%tarih%%

1.2. Satıcı:

Ünvanı: FOTECH FİBER OPTİK TEKNOLOJİK HİZMETLER SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. (bundan böyle “SATICI” veya “FOTECH” olarak anılacaktır)

Adresi: Ataşehir Bulvarı 38. Ada Ata 3/3 Plaza Kat: 5 Daire: 51, 52 Ataşehir 34758 İstanbul / Türkiye

Telefon: 0 216 456 40 05

E-Posta: eticaret@fotech.com.tr

Mersis No: 0388004747800010

 

2. Sözleşme’nin Konusu

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın, SATICI'ya ait www.fotech.com.tr/tr/ adresinden, internet ortamında siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

 

3. Sözleşme Konusu Ürünün Temel Özellikleri

Ürünlerin/hizmetin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Vergiler Dahil Satış Bedeli (adet x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir.

 

%%urunler%%

 

KDV Hariç Toplam: %%kdv_haric_toplam%%

İndirim Toplamı: %%indirim_toplami%%

KDV: %%kdv%%

Kargo Tutarı: %%kargo_tutari%%

KDV Dahil Toplam: %%kdv_dahil_toplam%%

 

4. Ödeme Şekli: %%odeme_turu%%

4.1. Yukarıdaki bölümde bankanıza iletilecek sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Bankaların kampanyaları hakkında FOTECH’in web sitesinde bilgi ve açıklamalara yer verilmesi, FOTECH’in bankalar tarafından düzenlenen bu kampanyalara ilişkin olarak bir yükümlülük altına girdiği şeklinde yorumlanamaz.

4.2. Havale ile yapacağınız alışverişlerinizde 3 iş günü içinde ödemesini yapmadığınız siparişiniz sistemimiz tarafından iptal edilecektir. Bu durumda ortaya çıkacak sorumluluklar müşteriye aittir. Havale işlemini gerçekleştirirken açıklama kısmına ekranda çıkan Sipariş Numarası’nın girilmesi zorunludur. Havale işlemini gerçekleştirdikten sonra işleme ait dekont örneğini eticaret@fotech.com.tr e-posta adresine veya https://www.fotech.com.tr/tr/siparisler linkinde yer alan ilgili siparişinize ödeme bildir butonunu kullanarak iletiniz.

4.3. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle; alıcı faiz ile ilgili bilgileri bankasından teyit edebilir. Yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümleri Banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacaktır.

4.4. %%ucretsiz_kargo_limiti%% ve üzeri alışverişlerde ALICI ücretsiz kargo fırsatından yararlanabilmektedir. Verilen siparişler 10 gün içinde kargoya teslim edilir. Bu ücretin altındaki siparişlerde kargo ücreti ALICI tarafından ödenir. Kargo bedeli parça başına 15 TL’dir. Alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI' ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI' ya aittir.

 

5. Genel Bilgiler

5.1. ALICI, www.fotech.com.tr/tr/ (http://www.fotech.com.tr/tr/) adresinden yaptığı alışverişte sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, cayma hakkı, dijital verilerin korunması ve hangi yazılım ile çalışacağına ilişkin bilgileri, ödeme şeklini ve teslimata ilişkin ön bilgileri (https://www.fotech.com.tr/tr/sayfa/on-bilgilendirme-formu) sözleşmenin kurulmasından önce ayrıca edindiğini, bu hususlarda bilgi sahibi olduğunu ve internet ortamında gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.2. ALICI; bu sözleşmeyi internet ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

SATICI, ALICI’nın siparişini aldığını, işlemin yapıldığı ağ üzerinden ve ayrıca elektronik posta, kısa mesaj, telefon araması, faks gibi araçlardan en az biriyle gecikmeksizin ALICI’ya bildirir.

5.3. Ön bilgilendirme formunun (https://www.fotech.com.tr/tr/sayfa/on-bilgilendirme-formu), ALICI tarafından, Satış sözleşmesinin kurulmasından ve ödeme yükümlülüğü altına girilmesinden önce okunup, onayının verilmesi gerekir.

ALICI tarafından siparişin verilmesi, onaylanması; işbu siparişe konu ürün/hizmetle ilgili ödeme yükümlülüğü altına girdiği anlamına gelmektedir.

5.4. İşbu sözleşmede yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak ALICI’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler yalnızca işbu sözleşmeye konu siparişe özgü olup, aynı koşulların bundan sonraki siparişlerde de geçerli olacağı hususunda FOTECH hiçbir şekilde taahhüt altına girmemektedir. Bundan sonraki siparişlerde ürün bilgilerinde ve sipariş koşullarında FOTECH tarafından değişiklik yapılması mümkündür.

5.6. Sözleşme konusu ürün/hizmet, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

5.7. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek işi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

5.8. Ürünün montajının SATICI tarafından veya SATICI’nın sorumluluğu altında gerçekleşeceğinin kararlaştırıldığı durumlarda, ürünün montajının gereği gibi gerçekleştirilmesinin sorumluluğu SATICI’dadır.

Bunun aksine ürünün montajını üstlenen ve işlem sırasında üründe hasar meydana getiren ALICI, meydana gelen hasardan sorumludur.

5.9. Ürünün montajının ALICI tarafından yapılması gerektiği hallerde, montaj talimatları doğrultusunda hareket edilmeyerek ürünün montajı yanlış yapılmış veya ürüne zarar verilmiş ise montaj sebebiyle ortaya çıkan sonuçlardan SATICI sorumlu tutulamaz.

5.10. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. SATICI garanti kapsamındaki ürünleri, ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.

5.11. SATICI, haklı bir nedenle sözleşme konusu mal veya hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde ALICI’yı bilgilendirir ve ALICI’nın açıkça onay vermesi halinde sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI'ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir. ALICI’nın ikame ürün teklifini kabul etmemesi halinde, ALICI tarafından yapılan teslimat masrafları dahil her türlü ödeme en geç 14 (on dört) gün içinde ALICI’ya iade edilecektir. ALICI’nın haklı şikayetlerine karşı SATICI işbu sözleşme hükümleri, 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde çözüm üretecektir.

5.12. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin ALICI tarafından onaylandığının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.13. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

5.14. SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu 3 gün içinde ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI'nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bankadan ALICI’ya yapılabilecek geç ödemelerden SATICI sorumlu tutulamaz. ALICI, olası gecikmeler için SATICI'nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabilecektir.

5.15. SATICI, işbu Sözleşme kapsamında; cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklayacaktır.

 

6. 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu; kapsamında işbu sözleşme nedeni ile ALICI’ya ait telefon-TC kimlik numarası-banka bilgileri-kredi kart bilgileri-nüfus cüzdanı bilgileri ve örneği ile adres bilgilerinin Fotech tarafından kayda alınmasına ve ilgili işlemlerin yapılabilmesi için 3. kişi ve firmalara aktarılmasına ALICI tarafından izin verip verilmediği konusunda bilgilendirme yapılmış; ALICI’nın açık rızasının olup olmadığı kendisine açıkça bilgi verilerek sorulmuştur. Kişisel Verilerin Korunması (Aydınlatma Metni) (https://www.fotech.com.tr/tr/sayfa/kisisel-verilerin-korunmasi-hakkinda-bilgilendirme-formu) detaylarına üzerinde yer alan linkten erişilebilir. Bu nedenle ALICI 6698 sayılı Kişiler Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında yukarıda belirtilen işlemlerle ilgili belirtilen kişisel verilerin Fotech tarafından kayda alınmasına ve ilgili bilgilerin teknik servis, kurulum ya da ticari işlemlerle ve satış konusu ürünle ilgili işlemlerin yapılması için 3. kişi ve firmalara aktarılmasına açıkça rıza göstermektedir.

Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme Formu (https://www.fotech.com.tr/tr/sayfa/kisisel-verilerin-korunmasi-hakkinda-bilgilendirme-formu) detaylarına üzerinde yer alan linkten erişilebilir.

 

7. Cayma Hakkı

7.1. ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. ALICI, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde malı iade etmek zorundadır, aksi takdirde SATICI’nın cayma hakkının kullanımından doğan bir sorumluluğu doğmayacaktır. Tüketicinin ürünü kargoya tesliminden sonra ürünün SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde ürün bedeli ek masraf talep edilmeksizin tek seferde ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı kullanımı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI'nın anlaşmalı olduğu UPS kargo firması ile iade edilmesi halinde SATICI tarafından karşılanır. Malın iadesinin yapılmaması halinde ortaya çıkacak zararlardan, maddi kayıplardan TÜKETİCİ sorumlu olacaktır.

7.2. ALICI hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkın kullanabilir. SATICI, cayma bildiriminin ön bilgilendirme ve sözleşmede kararlaştırılan usuller ile yapılması halinde cayma hakkı kullanımı için gerekli işlemleri yapmayı taahhüt eder.

Cayma hakkının usulüne uygun şekilde kullanımı halinde ürün bedeli, ALICI’nın ödeme yöntemi ile aynı şekilde iade edilecektir. Örneğin; kredi kartı ile işlem yapmış bir ALICI, cayma hakkını usulüne uygun şekilde kullandığında, ürün bedeli ALICI’nın kredi kartına iade edilecektir.

7.3. Kanunen cayma hakkı tüketiciye tanınmış bir hak olup, tüketici tanımı içinde yer almayan gerçek ve tüzel kişilerin Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a dayanarak cayma hakkından yararlanmaları mümkün değildir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya faks veya e-posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Telefon yolu ile cayma bildirimi yapılması mümkün değildir. Cayma formu sözleşmenin devamındadır ve web sitemizde Form ve Anketler (https://www.fotech.com.tr/tr/dosya-arsiv/form-ve-anketler) adresinde de yer almaktadır.

7.4. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

7.5. Cayma halinde ALICI iadeyi işbu sözleşmede belirtilen usul ve şekle uygun şekilde gerçekleştirecek olup ALICI tarafından hakkın kötüye kullanılması niteliği taşıyacak şekilde “özel kurye, motorlu kurye ve sair” şekilde iade yapılması halinde masraflar SATICI tarafından karşılanmaz. Bu şekilde iade halinde her türlü masraf ALICI tarafından karşılanacaktır.

 

8. Cayma Hakkı Süresinin Belirlenmesi

Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;

a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. kişinin son malı teslim aldığı gün,

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

 

9. Cayma Bildiriminin Yapılacağı İletişim Bilgisi

Cayma bildirimi;

a. eticaret@fotech.com.tr adresine e-posta gönderilebilir,

b. 0 216 456 50 86 no’lu numaraya fax çekilebilir.

c. Ataşehir Bulvarı 38. Ada Ata 3/3 Plaza Kat: 5 Daire: 51, 52 Ataşehir 34758 İstanbul / Türkiye adresine posta yoluyla gönderilebilir.

Cayma beyanı, başka bir işlemle karışıklığı önleyecek şekilde açık olmalıdır. İçeriğinde muhakkak sözleşme numarası yazmalıdır. Sözleşme numarası belirtilmeyen/yazılmayan cayma bildirimlerinin işleme alınması mümkün olmadığından, bu beyanlar geçersiz sayılacaktırlar. Cayma bildirimde işbu metnin sonundaki form da kullanılabilir.

 

10. Cayma Hakkı Kullanılamayacak İşlemler ve Ürünler

Aşağıda, Tüketici Kanunun’da belirtilen istisnai durumlarla birlikte 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde belirtilen, mesafeli sözleşmelerde cayma hakkının kullanılamayacağı hallerde CAYMA HAKKINI KULLANAMAZ.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,

c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara ilişkin sözleşmeler,

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,

g) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

h) Cayma süresi içinde malın işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde,

ı) Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler,

i) Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde,

j) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

Aşağıdaki cihazların iade edilebilmesi, ürünün cayma süresi içinde ve kullanılmamış olması veya aynı süre içinde ve işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanıldığı halde değişiklik ve bozulmalar meydana gelmesi şartına bağlıdır. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde anlaşmalı olduğumuz (UPS Kargo) kargo firmasının dışında yapılacak gönderilerin ücreti tüketici tarafından ödenecektir. Bunlar dışında, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerin iadesi FOTECH tarafından kabul edilmeyecektir.

  • Dönüştürücüler
  • Toplantı Odası Rezervasyoncuları
  • Video Extenders
  • Video Switches
  • Video Wall
  • Digital Signage
  • IP Tabanlı KVM
  • Digital KVM Matrix Switch
  • Multiview KVM
  • KM Switches
  • Veri Merkezi KVM LCD Konsollar
  • Veri Merkezi KVM Aksesuarları
  • Güvenli Masaüstü KVM Switch
  • Control Bridge Kontrol Sistemi
  • Duvara Monte Kontrol Paneli
  • Bakır Patch Kablolar
  • El Aletleri ve Aksesuarlar
  • Bağlantı Ekipmanları
  • Kabinetler
  • Switch
  • Medya Dönüştürücüler
  • SFP ve Aksesuarları
  • IoT Ürünleri
  • Bakır / DSL Testi
  • Saçılım (Dispersion) Analizi
  • Fiber Kontrolü
  • Canlı Fiber Tespiti
  • Modüler Test Platformları
  • Network Protokol Testi
  • Optik Güç ve Kayıp Testi
  • ORL Test Cihazları
  • OTDR ve iOLM
  • Spektral Test
  • Test Fonksiyonu Sanallaştırma
  • Test Raporlama ve Otomasyon
  • Data Kablosu Test Cihazları
  • Network Test Cihazları
  • CCTV Test Cihazı
  • RF Test Cihazı
  • Fiber Ek Cihazları
  • Fiber Kesiciler (Cleavers)
  • Ek Tipi Konnektörler
  • Cloud Yazılımı
  • Modüler Senkronizasyon Sistemleri
  • Carrier Grade NTP & PTP IEEE 1588 Grand Masters
  • Kurumsal Network Zaman Sunucuları
  • GPS Enstrümanları
  • Telekom Birincil Referans Kaynakları
  • Anten ve Zamanlama Aksesuarları
  • Tüm Aksesuarlar


İadesi Kabul Edilemeyen Ürünler:

Müşteri için özel üretimi yapılan cihazlar
Size özel üretilen proje kutuları
Cayma süresi içinde işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun olmayan şekilde kullanılan ürünler
Aksesuarları eksik olan ürünler
Hasarlı ürün kutusu (Orijinal kutunun kaybolması ya da hasar görerek açılması)
ALICI'NIN 6502 Sayılı Kanun ve eldeki sözleşme hükümlerine uygun şekilde cayma hakkını kullanması halinde; ALICI satın almış olduğu ürünü sözleşmede belirlenene uygun şekilde SATICI’YA süresinde ve masrafları SATICI’YA ait olmak üzere iade edilecektir.

 

11. Alıcının Temerrüdü

ALICI'nın temerrüde düşmesi halinde; ALICI, kendisine hiçbir kusur atfedilemeyeceğini ispat etmedikçe SATICI'nın zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

 

12. İtiraz ve Yargı Yolu

a) Sipariş onayına kadar gerekli ön bilgilendirme ve müzakere yapılmış olduğundan, siparişin onaylanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

b) 14 günlük süre içerisinde ALICI’nın cayma hakkını kullanması halinde, iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak ALICI’ya teslim edilmesi gerekmektedir.

Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde uyuşmazlık konusu miktara bağlı olarak Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar;

2019 yılı için tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurularda değeri:

Büyükşehir belediyesi statüsünde olan illerde değeri 5.650 (beş bin altı yüz elli) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,
Büyükşehir belediyesi statüsünde olan illerde değeri 5.650 (beş bin altı yüz elli) Türk Lirası ile 8.480 (sekiz bin dört yüz seksen) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,
Büyükşehir belediyesi statüsünde olmayan illerin merkezlerinde ve bağlı ilçelerde değeri 8.480 (sekiz bin dört yüz seksen) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,
görevlidir. Yukarıdaki parasal sınırların Ticaret Bakanlığı tarafından yeniden belirlenmesi mümkün olup, başvuruda bulunmadan önce ilgili yıla ait parasal sınırların teyit edilmesi ALICI’nın sorumluluğundadır.

Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, ALICI’nın yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemeleridir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda, ALICI işbu sözleşme niteliğindeki metnin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

 

Cayma formu sözleşmenin devamındadır ve web sitemizde Form ve Anketler (https://www.fotech.com.tr/tr/dosya-arsiv/form-ve-anketler) adresinde de yer almaktadır.

Cayma Hakkı Kullanımında Doldurulması Gereken Form

Cayma Formu

(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.) Web sitemizde FORM VE ANKETLER (https://www.fotech.com.tr/tr/dosya-arsiv/form-ve-anketler) linkinde yer alan CAYMA FORMU'nun doldurularak tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir.

Kime:

Ünvanı: Fotech Fiber Optik Teknolojik Hizmetler San. ve Tic. Ltd. Şti.
Adresi: Atasehir Bulvari 38. Ada Ata 3/3 Plaza Kat: 5 Daire: 51, 52 Atasehir 34758 Istanbul / Turkiye
Faks No: 0090 216 456 50 86
E-Posta: eticaret@fotech.com.tr
Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

Sipariş No:
Sipariş tarihi veya teslim tarihi:

Cayma hakkına konu mal veya hizmet:
Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:
Tüketicinin adı ve soyadı:
Tüketicinin adresi:
Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
Tarih:


II - TİCARİ ALIM-SATIM VE HİZMET SÖZLEŞMESİ

1.Taraflar

1.1. Alıcı: (bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır)

Adı/Soyadı (Ünvanı): %%alici_isim%%

Adres:  %%alici_adres%%

Fatura Adresi: %%alici_fatura_adresi%%

Vergi Dairesi:

Vergi Numarası:

Mersis No:

E-posta Adresi:

(Varsa) KEP:

E-posta Adresi:

Telefon:  %%alici_tel%%

Tarih: %%tarih%%

1.2. Satıcı:

Ünvanı: FOTECH FİBER OPTİK TEKNOLOJİK HİZMETLER SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. (bundan böyle “SATICI” veya “FOTECH” olarak anılacaktır)

Adresi: Ataşehir Bulvarı 38. Ada Ata 3/3 Plaza Kat: 5 Daire: 51, 52 Ataşehir 34758 İstanbul / Türkiye

Telefon : 0 216 456 40 05

E-Posta: eticaret@fotech.com.tr

Mersis No: 0388004747800010

İşbu Sözleşme (“Sözleşme”) bir tarafta, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlemesi Hakkında Kanun’a göre hizmet sağlayıcı olarak faaliyette bulunan Fotech (veya Satıcı) ile www.fotech.com.tr/tr/ (http://www.fotech.com.tr/tr/) alan adlı web sitesini kullanan “Alıcı” arasında akdedilmiştir.

İşbu sözleşme münhasıran, FOTECH’e ait www.fotech.com.tr/tr/ alan adı altındaki internet sitesini (web sitesi) ziyaret etmek suretiyle site üzerinden, internet ortamında alışveriş yapan tüm gerçek ve tüzel kişi tacirler ve/veya ticari iş mahiyetinde sayılan işlemler bakımından geçerlidir.

Web sitesi’nde yer alan “Kullanım Koşulları ve Üyelik Sözleşmesi (https://www.fotech.com.tr/tr/sayfa/kullanim-kosullari-ve-uyelik-sozlesmesi)”, “İletişim Bilgileri (https://www.fotech.com.tr/tr/iletisim)”nde yer alan hükümler; işbu sözleşmeye konu işlemlere aykırı olmadığı sürece Alıcı için de geçerlidir. Alıcı, basiretli bir tacir olarak, tüketiciler için geçerli olan, tüketici mevzuatından doğan özel hükümlerin (cayma hakkı, ön bilgilendirme formu vb.), kendisi için geçerli olmadığını bildiğini ve hiçbir surette bu gibi hususları ileri sürmeyeceğini beyan ve kabul eder.

 

2. Sözleşmenin Konusu

ALICI'nın, SATICI'ya ait www.fotech.com.tr/tr/ adresinden, internet ortamında siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Türk Ticaret Kanunu (TTK) hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

Web Sitesinin gerek Kullanım Koşulları/Üyelik Sözleşmesi, gerekse işbu Sözleşme’ye göre, ALICI tarafından SATICI’ya ürün siparişi veya hizmet talebinin iletilmesiyle, ALICI; web sitesindeki tüm koşulları ve Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini beyan, kabul ve taahhüt etmiş olur.

 

3. Sözleşme Konusu Ürünün Temel Özellikleri

Ürünlerin/hizmetin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, aşağıda belirtildiği gibidir.

 

%%urunler%%

 

ALICI, Web Sitesi’nden ancak azami 9.999.999 TL. karşılığında ürün siparişi verebilir ve/veya hizmet talebinde bulunabilir. Bu tutarı aşacak şekilde yapılacak siparişler, Fotech tarafından kabul edilmez ve işleme konulmaz.

Bu tür siparişler için ALICI’nın doğrudan SATICI’ya başvurması gerekir.

 

4. Ödeme Şekli: %%odeme_turu%%

4.1. ALICI’nın Bankası kampanyalar düzenleyerek, seçilen taksit adedinin üstünde taksit uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar ALICI’nın bankasının inisiyatifindedir ve Fotech’in bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Bankaların kampanyaları hakkında FOTECH’in web sitesinde bilgi ve açıklamalara yer verilmesi, FOTECH’in bankalar tarafından düzenlenen bu kampanyalara ilişkin olarak bir yükümlülük altına girdiği şeklinde yorumlanamaz.

4.2. Havale ile yapılacak siparişlerde, 3 gün içinde ödeme yapılmadığı taktirde, ALICI’nın siparişi Web Sitesi sistemi tarafından iptal edilir. Bu durumda ortaya çıkacak sorumluluklar ALICI’ya aittir. Havale işlemini gerçekleştirirken açıklama kısmına ekranda çıkan Sipariş Numarası’nın girilmesi zorunludur. Havale işlemini gerçekleştirdikten sonra işleme ait dekont örneğini eticaret@fotech.com.tr e-posta adresine veya https://www.fotech.com.tr/tr/siparisler linkinde yer alan ilgili siparişinize ödeme bildir butonunu kullanarak iletiniz.

4.3. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle; alıcı, temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edebilir. Yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümleri Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacaktır.

4.4. ALICI’nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler ALICI'ya aittir.

4.5. İşbu sözleşmenin akdi ve uygulamasından doğacak damga vergisi ve diğer her türlü resim, vergi ve harcın ödenmesinden ALICI sorumludurlar.

 

5. Teslimat

5.1. SATICI’nın, ALICI’nın siparişi üzerine Sözleşme ile bağlı olabilmesi ve teslimat için; işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.2. Teslimat süresi, ödemenin yapılmasından itibaren 30 gündür. SATICI, teslimatın gecikmesi haline durumu derhal ALICI’nın e-posta adresine bildirecektir. Ürünlerin, ilgili sürede SATICI tarafından teslim edilememesi halinde; SATICI, ALICI’ya ödemeyi iade eder. Ürünlerin ithal olması ve SATICI’nın stoklarında olup/olmasına bağlı olarak; gecikmeden veya teslimatın hiç yapılamamasından dolayı ALICI, SATICI’dan herhangi bir zarar, ziyan, kar kaybı, dolaylı ve doğrudan zarar tazmininde bulunamaz.

5.3. Ürünlerin teslim yeri, kargo şirketi veya ALICI’nın bildirdiği teslim alacak kişidir.

5.4. ALICI, siparişi verdikten sonra; SATICI tarafından kendisine teyit amaçlı elektronik iletişim aracıyla teyit gönderilip gönderilmemesinin SATICI’nın taktirinde olduğunu beyan ve kabul eder.

5.5. Ürünün teslimi ile; ALICI, ürüne ait varsa yedek parça ve aksesuarların kargo paketinde olup olmadığını kontrol etmelidir. ALICI, bu gibi hususları, teslimden itibaren 2 gün içinde bildirilmelidir; aksi halde SATICI, ALICI’NIN taleplerini karşılamakla yükümlü tutulamaz.

 

6. Ayıplı Ürün:

ALICI, Türk Ticaret Kanunu hükümlerine göre ürünün, ayıplı olduğu teslim sırasında açıkça belli ise 2 gün içinde durumu SATICI’ya ihbar etmelidir. Açıkça belli değilse ALICI ürünü teslim aldıktan sonra 8 gün içinde incelemek veya incelettirmekle ve bu inceleme sonucunda ayıplı olduğu ortaya çıkarsa, haklarını korumak için durumu bu süre içinde SATICI’ya ihbarla yükümlüdür.

ALICI’nın teslim aldığı ürünlerin iadesi, usulüne uygun olarak bildirilen ayıplı ürünler hariç olmak üzere, ancak SATICI’nın onayı ile, müşteri memnuniyeti gözetilerek İHTİYARİ OLARAK gerçekleştirilmektedir. Burada belirtilen takdiri durum ALICI’ya hiçbir kazanılmış hak vermemektedir.

TAKDİRİ OLARAK iadesi kabul edilen ürünler ancak iade faturasının kesilerek ALICI’ya teslim edilmesi halinde mümkün olmaktadır. Aksi takdirde işlem gerçekleştirilmeyecektir.

Faturası tüzel kişi adına düzenlenen ürünlerin iadesi İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

 

7. Garanti

7.1. Garanti süresinde bir ürünün arızalanması halinde, durumun ALICI tarafından derhal (24 saat içerisinde) yazılı olarak SATICI’ya bildirmeli ve ürünü SATICI’nın belirtilen adreste bulunan Teknik Servisine gönderilmelidir. SATICI’ya gönderilmeden, ALICI tarafından arızası onarılmaya çalışılan ürün garanti kapsamında değerlendirilmez. SATICI garanti kapsamındaki Ürünleri, ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.

7.2. Kullanıcı hatalarından, kaza sonucu veya Mücbir Sebeplerden oluşabilecek arızalar garanti kapsamı dışında kalıp, onarımının mümkün olması halinde SATICI tarafından belirlenecek ücret karşılığı servis hizmeti verilecektir.

 

8. Mücbir Sebepler

Taraflardan hiçbiri doğrudan veya dolaylı olarak tabii afetler, sivil veya askeri makamların eylemleri, dahili karışıklık, harp, grev, yangın vb. gibi mücbir sebeplerden dolayı bu sözleşmenin herhangi bir hükmünü ifa edememesi halinde hizmetin aksamasından sorumlu tutulmayacaktır.

 

9. Uyuşmazlıkların Çözümü

Bu sözleşmenin yorumlanması ve işbu sözleşmeden ve işbu sözleşme ile bağlantılı hususlardan doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümü Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına tâbi olup, uyuşmazlıkların çözümünde, münhasıran İstanbul Anadolu Ticaret Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

ALICI, işbu Sözleşmenin uygulanmasından, sözleşme ile ilgili her türlü husustan dolayı SATICI ile arasında çıkacak her tür uyuşmazlıkta; SATICI’nın ticari defter ve kayıtlarının, elektronik bilgi ve belgelerin delil olarak kullanılacağını kabul ve beyan eder.

E-BÜLTEN

Güncel ürün ve kampanyalarımızdan haberiniz olsun!